fredag den 5. april 2013

GODKENDT- også i USA :-D

En dejlig solskinsdag- min veninde Nicoline som rejser med EF har lige ringet til mig og sagt at hun lige har fået værts familie. Hun skal til South Dakota! Hendes kommende familie lyder skøn med to piger på hendes alder og to hunde :-)
Selvom hun sendte sin ansøgning afsted til USA langt tid før mig, kan jeg næsten ikke vente mere ;-)
Min egen ansøgning blev sendt afsted til USA for en tre ugers tid siden og jeg har ikke hørt mere siden...
Men i dag fik jeg denne mail:
Yay, er så glad lige nu! Nu er jeg helt sikker på at komme afsted, da jeg nu også er godkendt af USA!
Kan ikke vente med at få min familie, og kan slet ikke vente til august!! Det er vildt at vide, at næste gang Explorius kontakter mig, så er det fordi de har en familie til mig! :-D

Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar