onsdag den 22. maj 2013

Engelsk eksamen,og ventetid

Jeg var igår d. 21 maj, til engelsk eksamen....
Det var den skriftlige eksamen. Prøven består at en lytte og læse prøve, en sprog og sprogbrug prøve, og en stil. Stilen var spændende.... Vi skulle skrive en ansøgning om et få stipendium så man kunne komme et år på udveksling. Det var ret sjovt, det er jo ikke mange måneder siden jeg skrev min laaange ansøgning til USA. Dog var der nogle lidt andre krav til denne ansøgning, og den skulle kun indeholde 350-450 ord. Men jeg tror ikke at noget emne kunne have passet bedre ;-) Jeg syntes endelig ikke at det var nemt, da den skulle laves helt andreledes, end den som jeg allerede har lavet.... Men jeg vidste da  nogle lunde hvad jeg  ville skrive om, så det var heller ikke svært!! ;-)
Ellers har jeg snart sidste skoledag - 30 maj! Jeg skal være superhelt med en veninde :-D- og aften kjolen er vist fundet i dag.. Jeg glæææder mig ! :-D

Men ellers sker der ikke så meget på udvekslingsfronten, jeg tjekker mobilen hvert 10. min. Men ak, ingen familie til mig... Da jeg meldte mig til alt det her, havde jeg slet ikke skænket ventetiden en tanke. Men den er der meget af... Ventetiden på interviewet, få sin partner organisation, på at få sin ansøgning godkendt ved Explorius og der efter ved Nacel open door. Og så nu venter jeg "bare" på familien. Da jeg var igen med ansøgningen ville jeg bare have den færdig og godkendt. Så havde jeg gjort alt hvad jeg kunne, og skuller herefter bare vente.. Jeg havde nok tænkt at når mit arbejde var gjort, så kunne det ligesom glide i baggrunden indtil jeg var blevet valgt af en familie... Men det her er den sværeste vente tid!!!- sikkert også den vigtigste... Jeg ved jo godt at en god familie er et must for et godt år, men jeg vil altså gerne have en NUUUUU! Helt ærligt- jeg går snart i spåner!!! Argh....  :-(  det var slet ikke meningen at dette indlæg skulle være negativt, så jeg håber ikke at nogen opfatter det sådan... Jeg glæder mig selvfølgelig stadig helt vildt. Men jeg er ved at være godt træt af at vente. Til mødet i vejle fik vi at vide at fristen for at finde placeringer er d. 31 august, så jeg har lang ventetid igen. Men håber selvfølgelig snart på at få besked ;-)

Så jeg håber meget på at det næste indlæg starter med "Argh har fået familie" eller sådan ;-)
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar