lørdag den 1. marts 2014

Hvad går jeg dog og laver?

Halløj venner
Jeg må vist starte med et Ups, og underskyldning for at have glemt min kære blog her på det sidste.
Jeg sakl jo til at tænke langt tilbage for at fortælle jer om state. Så jeg må vist udelukke detaljerne, og gå over det ret hurtigt. ;) Lørdag morgen kørte vi op til LaCrosse. Hvor vi stod på fri ski. (Ingen løb) Om aftenen tog alle de unge ud og spiste, og så sluttede vi aftenen af i et hot tub. :) Næste dag havde jeg begge mine to løb. Jeg skulle løbe Super G og slalom. (Hvis nogen ved hvad det betyder, haha) Det gik ikke helt fantastisk men fint nok- det var en meget anderledes løjpe end den vi var vant til. Mens jeg stod og gjorde mig klar til mit løb kom der en pige over til mig og sagde: "Hello i'm and exchange student from Denmark too!" Og begyndte at snakke danske til mig. I starten kunne jeg slet ikke forstod hvad hun sagde, haha. Det viste sig at hun var fra Helsingør, og også var med Explorius- ligesom mig! Vi sluttede igen dagen af med at spise ud, og så en tur i et hottub. Mandag havde jeg ingen løb, men jeg blev og stod lidt på ski og heppede på de andre. Jeg ved ikke hvilken plads jeg endte på, men holdet placerede som nr. 10 overall! Det 10 bedste hold i Wisconsin! Yay! Det var en utrolig fed weekend, og jeg savner allerede at stå på ski med dem tre gange om ugen ;)

Tirsdag var der en svømme banquet. Det var rigtig dejligt at se alle pigerne igen! Jeg må indrømme at jeg savner at det sociale der var tilknyttet til svømme sæsonen. -Dog ikke lige det der med træning ni gange om ugen ;)

Jeg er allerede begyndt at tænke på forårs sport. Her går det i retning af LaCrosse. Jeg ved ikke om jeg allerede har nævnt det, men jeg er begyndt til et open gym, hvor vi kan træne lidt før sæsonen starter. Jeg har aldrig prøvet denne sport før. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg fandt denne video på youtube : Link. Hvor hun forklare reglerne, hvis I er interessede. Jeg er begyndte at få styr på at gribe og kaste bolden, men det er svært, haha! Jeg glæder mig til sæsonen starter og være på et holdsport igen! Hver onsdag morgen har jeg med LaCrosse holdet været til yoga før skole. Meget interesant, og ret sjovt! :) Jeg kan vist ikke sige andet end at det godt kan blive slutning af maj nu, så vi kan begynde at spille udenfor.

I går var jeg til et hypnose show! Jeg har ikke grinet så meget siden jeg kom her. Tårene trillede helt seriøst ned af mine kinder! Det var et skole arrangement så jeg kendte en masse af dem der blev hypnotiseret. Jeg var ikke helt sikker på at jeg troede på det i starten. Men efter jeg har set drenge der tror de er Miss America, en af mine bedste venner give første hjælp til en hund der ikke er der, og folk der lige pludselig indser at de slet ikke har noget tøj på!
Så må jeg indrømme at der nok er en ret god chance for at der er noget omkring det! Det var ihverfald god underholdning!

Jeg har helt sikkert glemt noget, meeen nu har I ihvertfald lidt en ide om hvad der foregår så det går nok ;)

I aften står den på film aften med nogle venner, og så Lacrosse imorgen.

For information og underholdningens skyld så vil jeg lige dele dette billede så I kan se det flotte udstyr jeg skal have på :)

Knus :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar