lørdag den 5. april 2014

Lacrosse team- JV

Så er det ved at være  noget tid siden sidst! Beklager, men vi var jo på "Spring break" og så startede jeg til Lacrosse for alvor! :D
Jeg vil tillade mig selv af vente med spring break indlægget, og fortælle jer om det en anden gang. :/
Så er Lacrosse started! Jubiii! Det er noget jeg virkelig har set frem til, jeg har savnet af være en del af en hold sport siden jeg takke nej til Randers HK sidste påske. Ski og swim teamsne har været ekstremt dejlige, men er jo begge individuelle sportsgrene…
Vi have try outs for to uger siden- tror jeg… Jeg kom på 2. holdet! Det er en Non cut sport, hvilket betyder at alle der tilmelder sig komme med på et hold. Endnu en grund til at være glad for ikke a tvære blever cuttet, haha ;) Jeg har jo aldrig prøvet Lacrosse før, jeg ved ikke engang om vi har det i Danmark?
Anyway! Vi har haft to timers træning man-fredag efter skole fra 16.15-18.15. Alle de her High School sports er ret intense med en masse træning! Vi startede med at træne udenfor for to uger siden, mens der stadig var sne på jorden! uhhhhh der har ellers været koldt- Welcome to Wisconsin!
Jeg var lidt nervøs for ikke at være i god nok form, da jeg ikke rigtig har dyrket "ordenligt" motion siden svømme sæsonen, men det var intet problem! Jeg tror dog at træning bliver hårdere når vi kommer længere ind i sæsonen, da der er en masse nye spillere på JV (2. holdet, 1. holdet kaldes Varsity) og der er blevet brugt en masse tid på ar forklare regler og øve basic teknik.
I næste uge starter vores sæson! Ihhhh! Jeg tror at vi kommer til have en kamp hver tirsdag og torsdag, dog er kampen tirdag aflyst. Så idag (lørdag) havde holdfotos taget, og en trænings kamp mod et andet hold, og den første af slagsen! Varsity spillede først, og jeg tog derhen med nogle andre piger fra JV da jeg aldrig har set en "rigtig" kamp før. Jeg var glad for at jeg tog derhen da jeg fik en lidt bedre fornemmelse af hvordan en kamp endelig ser ud, haha. Efter opvarmning, fik jeg til min store overraskelse  at vide at jeg skulle starte inde! Mid field in the cirkel, hvis nogen kender det lacrosse term? Jeg spillede næsten fuld tid og var faktisk en aktiv spiller! Jeg fik to vabler men det var totalt det værd! Haha ;D Jeg glæder mig ekstremt meget til den næste kamp, og er bare glad for at jeg meldte mig til denne sport. :)

Udover dette så havde vi også vores ski banquet, det var rigtig hyggeligt at se alle pigerne igen og få snakket igennem. Jeg fik en medalje for deltagelse, et Varsity letter (Underlig tradition hvor du får et bogstav "V" for verona, og for hver varsity sport en pin til at putte i den) og så vandt jeg en reward! Jeg fik The roockie reward, for at være ny i sporten, være god (selvfølgelig) og give alt hvad jeg har… Tror jeg nok, der var en lille smule snak ved mit bord jeg fulgte mere med i end pris uddelingen, så da jeg modtog min pokal, havde jeg ingen ide om hvorfor jeg fik den, haha :)

Lover jeg nok snart viil fortælle lidt om Florida, for det var læk læk lækkert! :)

Knus









Ingen kommentarer:

Send en kommentar