tirsdag den 4. februar 2014

Arizona update

Hejsa venner :)
Så jeg tænkte at jeg lige ville lave en lille opdatering.
Søndag aften sent og mørkt ankom vi til Oro valley i Arizona. Arizona har grænse til Mexico.
Jeg havde i forvejen fået at vide at der ville være ørken og vi skulle bo "oppe i bjergene" Men vi kunne absolut intet se da vi ankom.
Mandag morgen vågnede jeg op til dette syn: (Beklager dårlig kvalitet, jeg lagde mig til at sove igen efter jeg havde taget dette billede ;) )


Senere på dagen tog Josh og jeg+ bedste forældrene ud på et ørken museum hvor vi så på kaktuser, mens Tim og Chandra tog ud og spillede golf.
De har Sagura kaktuser her, i denne ørkenen som det eneste sted i verdenen. (Denne ørken dækker dog flere stater, og noget af Mexico. De var virkelig fede, helt ligesom i alle Western filmene. Billeder længere nede. Efter dette tog vi på en lækker Mexicansk restaurant.
I dag to vi ud og "hike" i Sabino Canyon. Hvilet vil sige at gå op og ned af bjerg siderne. Der var ekstremt flot! Hvilket også betød jeg tog en masse billeder- høhø :3 Jeg tror  vi endte med at gå omregnet til km. ca 20 km. i alt. Det kan godt være at det ikke lyder som så meget, men der var ret sejt, og det gik bare op og ned!  ;)
Ellers vil jeg bare lade billederne tale for sig selv.
Jeg syntes at det var passende at give denne oplevelse et helt album for sig selv i min billedebog, så hermed et Link

Vi sluttede dagen af med at se solen gå ned mens vi sad i et dejligt varmt hot tub- lækkert ;)

I morgen går turen til Grand Canyon! Ihh hvor jeg bare gælder mig! Dog skulle der blive rigtig koldt der imorgen, men det tager vi som det kommer ;-)

En lille "appetizer" for fotobogen :






















Lige to fra kaktus turen:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar