torsdag den 19. september 2013

Thounder storm!!! :O

Ja, i nat var der thunderstorm.
Det betyder, at der var helt vildt meget lyn og torden! Jeg havde godt set på min telefon at det ville begynde at lyne, men ikke noget som jeg tænkte nærmere over...
Indtil jeg vågnede over en masse kæmpe bulder og brag. Der var så mange (og store) lyn at mit værelset var oplyst, selv om jeg havde persiennerne trukket ned! - ryste bævre!!!  Jeg er langt væk hjemmefra. ;-)
Jeg sov kun ca. fire timer, for ja- jeg var lidt bange :3 Jeg havde morgentræning og skulle op kl. 5, og kom hjem fra eftermiddags træning kl. 18.30. Hvorefter det var spaghetti dinner i vores hus for alle swim pigerne (Det holdes altid spaghetti dinner aftenen før et swim meet efter dagens træning- der er hjemme hos en af svømmerene ) Så jeg er en træt pige nu!

Anyway det er åbenbart ikke ualmindeligt med store thounder storms på grund af de store temperatur svingninger her, igår var det 22 grader og i dag var det 33 grader varmt?
Jeg ligger på min seng og laver "lektier", men det begynder allerede at buldre og lyne nu- mon jeg får noget søvn i nat? :3

(Forhåbenligt) Godnat fra den trætte Wild Cat Swimmer ;-)

Et par af pigerne fra swim teamet :)- vi er ca. 40 i alt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar