lørdag den 21. september 2013

Swim meet, First football game+ Picnic :-)

Igår var der et swim meet, og jeg var til min første football kamp! - Begge var på hjemmebane, og med rivalen Memorial.
Jeg svømmer stadig ikke i meets'ne så jeg var med for at heppe. Jeg gik direkte fra skolen over til poolen. Alle pigerne var SÅ spændte og nervøse! Vi har to rivaler og Memorial er den ene, selvføgelig er meets'ne med Memorial altid meget tætte, så ingen kunne forudsige hvem der ville vinde.
Jeg var ikke den eneste svømmer der kun var der for at heppe på de andre, og jeg har aldrig heppet så højt!!! For søren da, de har meget stemme! Men vi vandt! Alle pigerne var så rørte og glade over sejren at de græd! Det er helt vildt så meget det betyder for dem. En af pigerne- Maddy (som jeg iøvrigt har en klasse med- rigtig søde pige) er kaptajn på holdet, hun skrev dette på facebook: - Hun havde selvfølgelig postet et billede af holdet <3 :


Efter meetet klædte vi om til hvidt tøj, (High school eleverne skulle have hvidt tøj på til kampen, de har seriøst temaer til ALT!) og gik til kampen. Jeg kendte ikke reglerne i forvejen. Jeg havde prøvet at få dem lidt forklaret en aften hvor vi så det lokale hold i fjernsynet, men jeg var træt og faldt i søvn midt i kampen. Anyways var Cassi  rigtig sød til at hjælpe med at forklare dem for mig :-) Det var ligesom på film! Hele dagen havde jeg set på spillerne gå rundt med deres jerseys (spiller trøjer) og pigerne i deres cheerleader kostumer.  
Men til kampen jeg fandt ligesom også  hurtigt ud af, at folk ikke rigtig så kampen men bare for der for at nyde stemingen, hænge ud og selvfølgelig heppe en helt masse-det var SÅ sjovt! Alle var så afslappede og nemme at snakke med! Jeg fik snakket en masse med nogle af de drenge jeg spiser lunch med, men endelig ikke rigtig har snakket med. De var ved at skaffe mig en date til homecoming, men jeg fik heldigvis kringlet mig udenom- jeg har ikke lyst til at have en date til homecoming, jeg har simpelthen  bare hørt for mange akavede historier om mislykkede homecoming dates ;-) 
Desværre endte vi med at tabe kampen, men det var klart en succes og jeg glæder mig til næste kamp! :-D




I dag tog vi på picninc. Jeg tog mit kamera med, så jeg vil bare lade billederne tale for sig selv. I kan finde dem i mit billede album- der er et link i en fane i toppen af siden. Selv albummet hedder bare picnic. 
Ved ikke hvor dan jeg skal formulere det ordenligt, det bliver stadig sværere at formulere mig på dansk ;-) 

Knus og godnat fra Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar