tirsdag den 1. oktober 2013

Hell week



Ups så er det vist lang tid siden sidste indlæg. 
Jeg har faktisk hele to gode "undskyldninger" : den første er at jeg faktisk skrev et indlæg i søndags men der gik noget galt, så det blev slettet og jeg gad på daværende tidspunkt ikke til at skive det hele om :-/ 
Anden undskyldning er hvad dette indlæg (og det sidste - slettede) indlæg kommer til at handle om - Hell Week!!! 

Det lyder ikke rart, og det har overraskende noget med svømning at gøre ;-) 
Hell Week betyder hårdere træninger og morgen træning hverdag! Hver sæson holdes der denne "Hell Week" op til et stort meet. I fredags mødte vi Middelton- den helt store rival! 
Så hver dag har i denne uge set sådan ud: 
Op kl. 05.00 for at være til morgentræning kl. 05.30. Efter morgen træning har nogle mødre (Hver uge et nyt par) spørger for en rigtig lækker morgenmad for alle svømmerene. Efter morgenmad og bad, går vi i skole. Skolen slutter kl 15.30 og eftermiddags træningen starter 15.45- Ja vi har travlt med at komme hen i poolen! 15.45 er tidpunktet hvor vi står i vores bade dragter ved pool kanten og skal være klar til at hoppe i! Poolen ligger på skolen område lige ved siden af hoved bygningen. Eftermiddags træning slutter kl. 18.00. Jeg er hjemme omkring kl. 18.30 hvorefter det er bad, aftensmad og lektier. 
Sådan så hverdag ud i sidste uge, så beklager meget at jeg priorietede søvn over det næste blog post- men det var meget nødvendigt ;-) normalt har vi "kun" tre morgen træninger istedet for seks, men vi træner altid efter skole og om lørdagen :-0
Fredag var dagen for Meetet, dress up var little kid PJ-Day hvilket betød at du skulle have en pyjamas på i skole :-D jeg låne en foot PJ i Target (Det var min første gang i Target- jeg ELSKER den butik! - du kan købe ALT i der) en foot PJ er lidt ligesom en JumpIn bare med fødder istedet for en hætte. Hannah sagde at jeg ikke kunne bruge min JumpIn så jeg har ude og investere ;-) - Billede af de dejlige svømmer længere nede ;-) 
Vi tabte desværre Meetet. Alle var rigtig trætte. (Jeg svømmer stadig ille til Meetsne- og har heller ikke lysten til det) Så jeg gider ikke bruge alt for meget tid på at snakke om det ;-) om lørdagen var det mening at vi skulle have en 2.5 timers morgentræning som skulle starte kl. 5.45, noget som alle frygtede efter det tabte meet. Men den blev aflyst!!!! Jeg troede det var fordi at hun kunne se at vi var rigtig trætte, men fandt senere ud af st det var fordi Hailey (træner) var ved at blive syg ;-) 
Så lørdag blev istedet brugt på st Skype med et par dejlige veninder fra Danmark, købe homecoming sko og smykker. Jeg har lånt/ fået en kjole af en svømme ven sim havde købt den men ikke kunne passe den :-D Homecoming er en stor skole fest der holdes i den fæste uge af October ! Der er den helt store badulje ! Der er udklædningen hver hverdag i skole ugen op til den lørdag hvor festen afholdes :-D http://en.m.wikipedia.org/wiki/Homecoming
Lørdag aften var vi i de og se skolen teater stykke: Spamalot. Det var rigtigt godt og meget underholdende!- super flotte kustumer og kulisser, de gør de sørme ikke halvt! 

Søndag var vi en tur til Chicago, ikke inden byen, men hos nogle bedste forældre der skulle flytte så vi kiggede meste på alle deres ting og spiste ;-) jeg tog mit kamera med, men glemte at the billeder :-( 

Nu er mandag og tirsdag jo også gået af homecoming ugen, men tror at jeg vil skrive om dem i et Homecoming opslag for nu klokken 23.00 og jeg skal op til morgen træning kl. 05.00 i morgen :-0 

Godnat til alle derhjemme - jeg tænker på jer :-) 
Knus fra Laura 

Kids PJ-Day !!! :-D 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar