onsdag den 16. oktober 2013

Hannah's fødselsdag, brev, og læge besøg :/

Igår var det Hannahs fødselday! -Sweet sixteen wuhuuu  :-D Jeg tror at hun havde en rigtig dejlig dag. Hun startede dagen ud med at tage på pandekage cafe for morgenmad sammen med sine forældre, men stakkels Josh og jeg måtte gå i skole. Efter skole var der igen et swim meet (Dress up for denne dag var Barbie) Efter swim meetet, omkrin kl. 20.00, tog vi alle ud og spiste på en hyggelig restaurant.
Da vi kom hjem, var klokken maaaange! Men posten havde været der! Jeg havde lidt ligesom glemt Hannahs fødselsdag, så min søde mor kom mig i møde ved at sende en gave til Hannah for mig (1000x tak!) Så da Hannah åbnede den fint indpakkede gave var jeg også lidt spændt, da jeg heller ikke vidste hvad den indeholdt ;-I Men det var et par rigtige søde sløv øreringe fra den lokale guldsmed. Jeg tror hun blev rigtig glad for dem! :-D

I pakken var der også et par gaver forbeholdt til jul, så det var ikke fær i dag at jeg opdagede de fire små breve pakken indeholdt! Et fra moemoe, Thea, Jakob og mor og far! I er så søde- elsker jer!- For søren da I er savnet!
Hvis andre skulle få lyst til at sende noget er min adresse:

529 Military Ridge Drive
Verona
WI 53593, US

Hvert et lille brev varmer mere end I overhovedet kan ane! Der er ikke noget som når man er hjemmefra, og man ved at folk stadig tænker på en! <3


Jeg har også dårlige nyheder: Min venstre storetå er betændt og ca. på størrelse med en kartoffel :I Lyder sikkert meget sjovere end det er! Det gør ondt at gå rundt, og det var så slemt at jeg blev sendt til lægen i dag af min kære værtsmor. Det tog ca. 2 min. for lægen at sætte mig på anti biotika (staves :I) Jeg er godt nok glad for at jeg har en forsikring, for ellers kunne det læge besøg alt for nemt have blivet en MEGET oplevelse! Pillen kostede ca. 4 dollars, og jeg bliver nødt til at tage dem de næste 14 dage :-(

Ellers er alt super godt- så længe at jeg ikke skal gå nogle steder ;-)

Knus fra den senge liggende Laura ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar