torsdag den 24. oktober 2013

Sidste fooball game, Fødselsdag, Old man/Swim meet, og SNE(?!)

I fredags var det sidste football game :( Det var ret trist, for jeg har virkelig nydt dem! Men får en mulighed for at snakke med helt nye mennesker, og på en ny og meget mere afslappet måde end i skolen. :) - Råd til kommende udvekslingsstudenter: tag til kampene! Jeg har endda næsten lært reglerne! ;-) Haha, i virkeligheden handler det slet ikke så meget om football, selvfølgelig spiller  holdet, men folk er der for det sociale!
Det var et kæmpe PINK OUT til kampen, og i skolen. Det var altsammen i anledning af, at oktober er brystkræft måned.
Jeg har desværre ikke nogle billeder...


Tirsdag var det min (store) storebrors 18 år fødselsdag- igen kæmpe tillykke! Jeg er ret så meget trist over at jeg ikke kan fejre den med dig. :-(

I stedet for må du få et digitalt møs ;-* (billede fra Malta, sommer 2013)


I tirsdag  var der endnu et swim meet. Dress up var Old Man(?) Jeg var totalt i tvivl om hvordan jeg dog skulleklæde mig ud- haha ;-) Men Hannah og jeg endte med at gå som et gammelt ægtepar, MED macthene sweatere. Jeg tror endda vi var de bedste udklædte, så gik vi rundt hånd i hånd hele dagen. Årh LOVE IT! Og så har jeg også en overaskelse til jer....   Alle der nogensinde har set mig svømme, ved godt at jeg er seriøst dårlig til det.(Jeg kan ikke engang lave et hoved spring)  Derfor har jeg overhovedet intet problem med ikke at svømme i meet'sne. Men mandag spurgte Haily om jeg da ikke ville prøve at svømme i tirsdagens meet( skal lige nævnes at det er det sidste meet, før mesterskaberne begynder)  noget jeg ærligt ikke havde specielt meget lyst til, men jeg er her for at prøve noget nyt, så jeg takkede ja. Og for søren da! Jeg var nervøs. Men alt gik selvfølgelig fint. Jeg vandt ikke- haha, men det var rigtig sjovt! Svømme sæsonen slutter meget snart- Jeg kommer virkelig til at savner de dejlige svømmere. Men så har jeg jo muligheden for at prøve noget nyt. Jeg overvejer strærkt at begynde til "ski" og det er kun to gange om ugen i stedet for ni ;-D

Old man: 





Og så vil jeg gerne lige lave en shoot out til vejret her ovre! For jeg er seriøst forvirret! I sidste uge havde jeg shorts på i skole, og i går sneede (!!!!) men jeg var i skole?!
Sne i oktober er i sig selv en big deal for mig! Men at det var shots vejr i sidste uge, er uvirkeligt hvis man går uden for i dag :0

Nu er der efterårs ferie her. Jeg er igang med at pakke min weekend taske, da vi tager en overnatning i Kalahari. En KÆMPE vandpark! Efter den overnatning tager vi et smut til Chicago.
Glæder mig, og har endeligt slet ikke tid til at sidde og blogge lige nu ;-)

Kærlige hilsener fra Laura



Ingen kommentarer:

Send en kommentar