lørdag den 12. oktober 2013

Oh land, wedding day, og bonfire

I tirsdags var jeg til koncert med den danske sanger Oh land (bedre sent end aldrig at fortælle om det ;)) vi tog til Maddison efter aftens svømme træning, gik lidt rundt i byen og tog på Subway før  vi endelig gik en til koncerten. Jeg havde ingen ide om hvad jeg kunne forvente mig af koncerten, for det er noget specielt musik hun laver ;-) jeg faldt i snak med en 16 årig pige fra Danmark! Hun var lige flyttet til USA med sone forældre for to uger siden! (Vi endte med at udveksle telefon numre) jeg var noget så overrasket over at møde en dansker- selvom det var en dansk kunster ;-) Men vi endte faktisk med at være måske halvdelen danskere. Jeg tror resten var College elever fra Madison College. Det endte med at blive en rigtig ged koncert, selvom jeg ikke kendte de fleste sf hendes sange ;-) 

Næste dag skrev jeg med Elizabeth (pigen fra koncerten ) og vi udvekslede facebook navne. Og tænk engang vi havde to fælles venner ?! - skal lige nævnes at hun er fra Sjælland. Jeg spurgte hende hvor hun kendte dem fra, og hun sagde at der var fra da hun var i praktik i militæret. Hvortil at jeg svarede at jeg far havde været i praktik i militæret, dog i Aalborg. Hun svarede at det var gå der hun havde været ! - ikke på samme tid, men jeg syntes nu at det er meget pudsigt, så lille er Danmark da ikke ? ;-D 

Fredag var der wedding Day for swim teamet, jeg var brudepige :3 Der var nu meget sjovt. ;-) - jeg fik mange kommentarer for min kjole! Amerikanere skal nok lade dig vide, hvis de kan lide noget af dit tøj. ;-) 
Vi vandt (selvfølgelig) Meetet ! 
Da jeg kom hjem havde vi så lejrbål på terrassen, hvor vi ristede skumfiduser og hørere musik. 

Knus fra Laura 
 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar