søndag den 10. november 2013

Laaaaang opdatering

Jeg føler lidt at jeg er langt bagefter her på bloggen, så jeg vil se om jeg ikke lige kan komme lidt rundt omkring, så I er lidt mere opdateret.

Haloween:
D. 31 oktober var der Halloween. Hannah og jeg tilbragte denne aften ved at give slik til alle de søde små og meget foltte udklædte børn, samtidig med at vi lavede lektier( meget produktivt) Jeg fortryder sådan at jeg ikke fik taget nogle billede, da alle børnene var så søde, og flot klædt ud. Der var en familie der var klædt ud som Lego. Så jeg fik mig en lille snak med dem, om hvordan Lego var fra Danmark osv. haha ;-)

Svømmning er stoppet….. Jeg er både meget trist og meget lettet. Jeg er så trist over ikke at skulle se de dejlige svømme piger hver dag, og bruge en masse dejlig tid med dem. Men jeg er også meget lettet over at jeg overlevede en hel svømme sæson. For puhhh, hvor er jeg bare dårlig til at søvmme. (Folk der kender mig, ved godt hvor dårlig en taber jeg) Så jeg er glad for at jeg ikke behøver at plaske rundt i den pool hele tiden nu. ;-) Men så var det store spørgsmål:  Hvad så nu? Hannah har ikke tænkt sig at lave en vinter sport, da hun vil prøve at få sig et arbejde…. Men! Mine brødre har lavet et væddemål om hvor meget jeg vil tage på når jeg giver mig i kast med den amerikanske livstil. Jeg har ike tænkt mig at lade det gå helt i opfyldelse. (Med det mener jeg ikke at jeg ikke allerede har taget lidt på- de har så gode snacks her! ;-) Derfor vil jeg gerne give mig i kast med en ny sport. Men alle vinter sportne er meget "competitive"  her, og noget man skal være god til, for at overhovedet at komme på holdet. Bortset fra Ski holdet. Abbie (en pige fra svømme holdet) er på ski teamet, og vil meget gerne have mig med på det hold. Så nu må vi se, måske bliver jeg også en ski løber ;-)

Karen/Karin.
En dag ringede telefonen, og Chandra sagde at den var til mig. Lidt underligt at de ringer til fastnettelefonen i stedet for til min mobil, tænkte jeg. Men damen i telefonen var ikke en jeg kendte, endnu haha ;) Det var en ældre dame, der efter 2. verdenkrig var immigreret til USA fordi hendes far som var videnskabs mand havde fået job i USA. Hun fandt sig en mand og bosatte sig så, selvom det meste af hendes familie flyttede tilbage til Danmark. Hun havde hørt om mig, da hendes søn er træner på skolen football hold, og havde fået ham til at finde mit telefon nummer og email adresse, så hun kunne kontakte mig. Hun er super sød, og snakker meget gammeldags og formelt dansk. Hun inviterede mig (og min vætrtsfamilie) på frokost eller aftensmad en dag. Og hun sagde at jeg ENDELIG måtte ringe, hvis jeg havde lyst til at snakke dansk, eller bare at snakke ;-) hæhæ

Skolens avis.
Ja, jeg blev så interviewet og kom i skolens avis sammen med de to tyske drenge på min skole. Dagen hvor jeg blev interviewet, var det wedding day på svømmeholdet, så på billedet har jeg selvfølgelig brudepige outfittet på, heldige mig…






Jeg føler lidt ligesom jeg glemmer et eller andet, men lektie mængden hobber sig op. Så jeg bliver nødt til at smutte nu.
 Hola


Ingen kommentarer:

Send en kommentar