onsdag den 27. november 2013

Updaaaaate ;-)

Her i weekenden var vi ude og besøge et ældre ægtepar. Det var Karin, den ældre dame der havde ringet til mig, og inviteret mig (og min værtsfamilie familie) på frokost.
De var begge rigtig søde.  Vi fik smørrebrød til frokost og vandbakkelser til dessert. Og så klippede vi gode gamle jule hjerter. :) Det var noget så hyggeligt!
Karin flyttede til Amerika  fordi hendes far (Bengt Strømgren) var videnskabsmand. Hun fortalte om hendes far, det vidste sig at hen faktisk var ret kendt. (Host host *slå ham op på Google) Hun kunne fortælle nogle meget spændende historie om ham fra 2. Verdens krig- han var i en modstands gruppe. En anden meget sød historie hun fortalte var om hvordan hun mødte sin mand. De mødtes i en sommer. Han inviterede hende ud, og efter kun tre dage friede han til hende! - og nu har de været gift i 61 år! Så sødt ;) hæhæ 
Efter dette tog Hannah og jeg + et par venner i biffen og så sen nye Hunger games. Så god! Den kan helt klart anbefales!!! 
Igår var Hannah og jeg inde og se den nye Disney film Frozen. Vi har varmet op til denne begivenhed i uger, ved at lytte til alt deres musik, se alle trailere og klip fra filmen som var blevet lækket. Hahahahah ;) Anyway så var den så god! Super sød historie, fantastisk musik  og imponerende  animation. Kan også anbefales ;-) 
I dag onsdag har vi Thanks Giving ferie. VI fik fri fra skole i går, og har så "ferie" indtil mandag.
Der var en fin gudstjeneste  i kirken, med masser af pie bagefter!(#America)

Nu sidder vi alle i bilen på vej til Chicago, og ser Harry Potter 1 på bilens indbyggede TV, lækkert ;-)
I morgen er det så Thanks Giving, jeg er super spændt på at se hvordan amerikanerne fejre sådan en begivenhed.
Folk har snakket så meget med mig om det, og givet mig diverse råd til hvordan jeg skal klare det. ;)  det er helst basic et kæmpe æde gilde. Så nogle eksempler på råd er: ikke være stramme bukser, små potioner- gå flere gange, opsat hår- så det ikke kommer i maden, osv. med lignende ting  ;-)

En Update kommer om denne ultra spændende begivenhed senere ;-) 
Så nu vil jeg vende tilbage til Hr. Harry Potter ;) 

Knus fra Laua 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar