mandag den 11. november 2013

Sne!

Efter et par opfordringer vil jeg prøve at lave flere men mindre opslag :) såååå

Derfor vil jeg bare lige sige at vi i Wisconsin over den sidste lille måned er gået fra shorts vejr til SNE!!!(?!?) 
Det er helt skørt! Je har haft lidt svært ved at vænne mig til at vejret er skiftet så hurtigt. 
Og da sneen kom i dag var min første tanke ikke ligefrem positiv og passende at poste her ;-) Men da jeg kom, var jeg kommet helt i jule stemning pga den dejlige sne! Så hele eftermiddagen har jeg drevet Hannh tosset ved at lytte til en blanding af dansk og engelsk jule musik. Hun syntes at det er ALLLLT for tidligt at komme i jule stemning, men hun er jo også vant til sne i November- og til tider i October åbenbart :0 


Den nu dejlige og fuldt accepteret sne! :-D 


Knus fra Laura 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar