tirsdag den 27. august 2013

Første dag med familien


Så er min første dag med familien næsten overstået. Je beklager meget at jeg endnu ikke har fået oploadet mine billeder fra New York, men jeg besluttede mig for ikke at tage min computer med, og så ville jeg bestille en macbook air og få den tilsendt til herovre. Den er endnu ikke kommet, så I må vente med at se mine kamera billeder ;-) 

Jeg ankom i går til min familie. Jeg var meget træt så jeg så en film med min værts søster,  så spiste vi og så gik vi seng. 
I dag Skyede jeg endelig med min dejlige danske familie- jeg tænker mere på jer end i aner!
I dag var meget bedre end igår! 
Jeg har spillet lidt bordfodbold med Amanda(værtssøster) vandt 3/3- haha! Mine brødre skulle næsten have set mig!  Vi gik også en tur op til golfbanen. Det har virkelig været en varm dag- 33 grader. Er slet ikke vant til varme temperature ;-) vi har også set en del fjernsyn, og jeg filktaget et par billeder, jeg vil poste er par stykker længere nede. Jeg var også ude at løbe( for første gang i Gud ved hvor længe!!!) jeg løb alene, og jeg endte med at kunne se en by, jeg tror det var Verona- byen hvor jeg skal gå i skole. Men det var ved at blive mørkt, og jeg skulle være hjemme inden der blev mørkt, så kom ikke inde i "byen"

Det hele er meget hårdere end jeg havde regnet med! Og der er sket ting man på ingen måde havde kunne forudsige, men jeg er en del mere optimistisk nu, end da jeg vågnede op i morges! :)

Alle jer der har skrevet til mig i løbet sf de sidste par dage, I skal bare vide at jeres støtte betyder mere end i aner, og er fuldstændig uvurderlig! 

Knus fra Laura 

Et par billleder fra i dag :-)

Foran huset

Bagved huset
Gynge
Amanda viser lug rundt i haven
Dette er "køjen haven", den består sf majs og squess (staves)
Indgangen til golfbanen
Prøver at finde vej
En golf spiller ville sikkert forstå hvad dette golf skilt betyder? :-)


Ovenover den mystiske by ;-)- tror jeg har set ret dum ud, da jeg svedig i mit kæbetøj stod med armen stærkt over hovedet og prøver at tage dette billlede ;-) 
 
Amanda har købt en OneDirection tandbørste ser spiller musik når man børster tænder :0 (ret weird) hun har også selv en. Min tandbørste spiller sangen "One thing" selvfølgelig sunget af 1D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar