tirsdag den 20. august 2013

Sidste indlæg i Danmark ! :-D

Jeg sidder nu i vores stue- kufferten er pakket og vejet (kun 18 kg.!!!!- er ret stolt)
Jeg har lagt papirene frem- pas, visum, forsikring mm. Det er virkelig helt utroligt så mange ting der BARE skal være styr på. Men nu er det hele forhåbentligt klart, så jeg kan tage flyveren til New York uden problemer ;-)
Jeg skal på en tre dages "Soft landing Camp" i New York City med en masse andre Explorius udvekslingsstudenter fra Norge, Sverige og Finland. Efter campen flyver jeg videre til Wisconsin, med mellemlandinger i Washington DC og Chicago. Herefter lander jeg i Madison lufthavn hvor jeg så vil møde min værtsfamilie.
Følserne omkring alt det her halløj er ekstremt svære at beskrive! Jeg sider lidt med en hul fornemmelse indeni. Jeg ved, at jeg er igang med at forlade min familie, alle mine venner og den sport jeg har dyrket hele livet- håndbold.
Jeg ved at mine søskende ikke vil have at jeg skal rejse, (min søster er (mindre) sur over, at jeg ikke kan være hjemme til hendes konfirmation, og derfor ikke kan sætte hendes hår)
Ej, jeg tror bare at det er gået mere op for dem, at jeg skal være væk i 10 måneder end det er for mig ;-)
Jeg glæder mig som en sindsyg og har ikke lyst til at tage af sted. Jeg elsker udfordringer, og glæder mig til at udfordre mig selv, komme ud og se verdenen, sætte egne grænser, og stå på egene ben! Men jeg vil heller ikke forlade alle herhjemme ;-) (Ved ikke om noget af det her overhovedet giver mening ;-) )
Ovenpå mine søskende reaktion føler jeg mig lidt egoistisk og ond- haha ;-) - Men en klog person har sagt, at i denne beslutning skal jeg kun tænke på mig selv, og hvad jeg gerne ville.
Så det har jeg gjort! - og jeg glæder mig mere end ikke udveklings studenter nogensinde ville kunne forestille sig!
Jeg sidder med kæmpe sommerfugle i maven, og smiler ved tanken om alle de fantastiske ting jeg kan opleve på et år i USA.

Forvirret indlæg grundet et forvirret sind ;-) HAHAHAHAHAHAH

Held og lykke til alle dem der er startet på efterskole og gymnasium- må jeres år blive fuldstændig fantastiske!!!

Knus fra Laura





1 kommentar:

  1. Held og lykke! Jeg er også i Wisconsin, og har været her siden den 3. Jeg kan fortælle dig at her er skønt! :-)

    SvarSlet