onsdag den 28. august 2013

Skift af familie

Som overskriften nok henviser til, så har jeg allerede skiftet familie. 
Jeg har lavet en video hvor jeg beskriver min skift lidt nærmere, men tror jeg glemte at stille kamaraer skarpt og så har jeg ikke min computer endnu. Så I må vente tålmodigt på de saftige detaljer omkring skiftet ;-)
Vil bare lige opdatere folk på at jeg har skiftet familie her...
Anyway er min nye familie rigtig sød! Jeg har det meget bedre her- og jeg kom altså igår aftes! 
I min nye familie er faren pastor og moren sygeplejerske, så har de to børn Hannah på min alder og Josh på 14. 
Jeg kan bare mørke at denne familie er så meget bedre for mig!! 
Hannah svømmer rigtig meget, så jeg skal måske joine hende svømme hold :0 
Jeg var med Hannah ude og bowle med nogle venner i dag(to drenge og en pige som alle kommer til at gå på samme skole som mig :-))) - tror det eller ej, jeg vandt!?! Vi tog også på Curster, et virkelig lækkert is-sted, hvor man kunne få alle mulige slags is! 
Udover det blev jeg også registret på skolen i dag, jeg kommer højst sandsynligt til af blive Junior (11 grade- Hannah på min alder går på 10th grade) Det var det der stod online, men har ikke været henne på skolen endnu, så er ikke helt sikker :-)
Nu vil jeg i seng, for skal op og se Hannah svømme om 8 timer ...

Godnat derude! 
- jeg er klart mere optimistisk med denne familie! 
Knus fra Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar