søndag den 25. august 2013

New York

Jeg ligge nu på hotel værelset. 
Jeg rejste fra Danmark onsdag kl. 16.35 og jeg landte i JFK lufthavn kl. 22.35 lokal tid- altså ca. Kl. 04.35 dansk tid :0 alt forløb godt i lufthavnen- og alle dem jeg rejser med er rigtig søde! Da vi skulle checke vores kufferter ind i København faldt jeg i snak med Emma, som gik de siden af mig. Det vidste sig så at vi skulle flyve fra New York samme tid og begge har en mellemlanding i Washington DC på lørdag ! Anyway havde vu det rigtig sjovt i lufthavnen. Fly turen var god, jeg fil ikke rigtig sovet, men det var rigtigt hyggeligt ! :-) Vi ankommer til hotellet ca. 00.30 lokal tid, det var ingen problemer i lufthavnen for nogen som helst! :-) 
I dag stod vi så tidligt op. Vi startede kl. 7.45, med at tage bussen ind til New York hvor vi så var på en tur rundt indtil kl. 13.00, vi kørte rundt i New York og så en masse forskellige ting :-) bagefter stod den på shopping indtil kvart i seks- pænt lækkert! Vi bestilte pizza til aftensmad, og spiste den på værelset ;) 
Nu er klokken ved at være mange, så jeg smutter i ba og herefter i seng ;) 

Jeg skal nok ligge nogle billeder op fra tuen, men de fleste ligger på mit kamera så det ordner jeg  senere ...

:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar