fredag den 30. august 2013

Opdatering:

Der er faktisk sket meget på de få timer siden sidste indlæg (Jeg har fået en blog app på telefonen, så jeg vil prøve at lave flere små indlæg :)) 
Disse ting er sket siden sidst: 

* Læge erklæring (på min skole skal man til ses og godkendes af en amerikansk læge før man kan starte på nogen form for sport)
* Jeg har fået min første penutbutter sandwich (!) - er ikke helt sikker på hvad jeg syntes om den 
* Amerikansk telefon nr. (Skriv hvis i vil have det- det gamle nr. virker ikke mere)
* Set en volley Ball kamp
* Skypet med et par af mine skønne veninder :D
* Fået fornyet respect for svømmere=første svømtræning- Alle er rigtig søde, men jeg er VIRKELIG dårlig :3
* Set et svim meet- svømme konkurence. Mine øre gør stadig ondt, efter alt den heppen ved poolen(!)
* Kørt med en gul skole bus- Til svim meet ;-)
* Og endelig har jeg valgt timer. 
Jeg måtte selv vælge om jeg ville være junior eller senior. (Årgangen- 2. Ældste og ældste) Jeg blev skrevet op som junior, da det var hvad min værts søster anbefalede mig, men tror måske at jeg skifter- jeg kan ihvertfald godt skifte ;-) 
Iforhold til timer,vælger man selv sine timer- der er nogle emner man skal have og så er der nogle timer der passer ind under det. Udover dette kan man selv vælge tre timer, som kan være et instrument, teater, madlavning, fotografi, gymnastik osv. 
Man skal så gå fra klasse til klasse, hvor de forskellige timer bliver holdt, og så har du et locker/skab til sine bøger o.lgn. Nogle klasser er et helt år, mens andre kun er et semester. 
En periode= en time :)
 Altså valgte/fik jeg følgende timer: 
 
1. Semester:
1 periode: video produktion 
2 periode: environment science 
3 periode: english 
4 periode: adolescent psychology ( psykologi) 
 5 periode: Study Hall- fri time= tid til lektier. Dette fik jeg anbefalet af alle, da jeg gerne vil gå til forskellige slags sport hele året. 
6 periode: advanced algabra 
7 periode: spansk (på begynder niveau) 

I andet semester er
Periode 1; video ændret til fotografi 
Periode 4; adolescent psychology ændret til Sociology :) 

Alt i alt er jeg meget tilfreds med mine klasser ! De enste jeg havde tænkt angående klasser før jeg kom til USA, var at jeg gerne ville tage noget spansk og en eller anden form for psykologi- hvilket jo er lykkes meget godt! :-D udover det elsker jeg at tage billeder, og lave videoer- hvilket jeg ser frem til at lære mere om! :) jeg prøvede at få teater sammen med Hannah, men den klasse var fuld, hvilket heller ikke gør så meget :) jeg skal have engelsk og algebra sammen med Hannah, så det bliver dejligt ihvertfald i forold til lektier ;) 

Jeg ser frem til første skole dag! 
Knus fra Laura

De første tre billleder er fra skolen- man kan se nogle få lockers, ikke lige det bedste billede men det enste jeg tog ;3



I er for skønne ! 

Inde i en gul skolebus 
To the svim meet 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar